loading...
اخبار فوتبال | اخبار جدید | آواز نیوز | آهنگ جدید
ADS

محمد خالقی بازدید : 332 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

بوستانی: از دعوت نشدن فروزان شوکه شدم


کريم بوستاني مربي دروازبانهاي استقلال از دعوت نشدن محسن فروزان دروازبان اين تيم به تيم ملي متعجب است او عنوان کرد با توجه به عملکرد فروزان انتظار داشتم که او حتما دعوت شود.


بوستانی گفت: ما از دعوت نشدن فروزان به تیم ملی شکه شدیم. من نمی دانم که آقایان واقعا بازیهای لیگ را می بینند یا نه؟! فروزان یکی از بهترین دروازبانهای ایران در نیم فصل دوم بود. در 5،6 بازی تنها یک گل خورد و در اغلب بازیهای دروازه اش را بسته نگه داشت و به اصطلاح فوتبالی بازی را بریا استقلال در آورد.

او ادامه داد : من برای سایر دروازبانها هم احترام قائل هستم. اما واقعا فروزان با توجه به عملکردی که مخصوصا در نیم فصل دوم داشته حقش بوده که دعوت بشود. وقتی یک بازیکنی تلاش می کنه در ترکیب تیمش هم نتیجه می گیرد. مطمئنا وقتی ببیند که دعوت نمی شود از لحاظ روحی روی او 100% تاثیر گذار است. آقای کی روش که ایران نیست اما از دستیاران ایشان این توقع می رود که اطلاعات غلط به آقای کی روش ندهند.

وی افزود: من دوست ندارم از آقای مکانی و یا سایر دروازبانها اسمی ببریم. فصل گذشته با عملکرد خوبی که او در فولاد داشت واقعا حقش بود که به تیم ملی دعوت شود. اما نمی دانم که چه اتفاقی افتاده که حالا که حق فروزان بوده که دعوت شود،چه اتفاقی افتاده است. به عقیده من هرچه بوده مربوط به بازیهای باشگاههای آسیا می شود. فروزان حتی پاسپورتش را هم به سفارت داده بود و از اینکه در لیست تیم نبود خیلی شوکه شد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ads

    X بستن تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1435
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,419
  • بازدید ماه : 8,871
  • بازدید سال : 74,938
  • بازدید کلی : 783,725
  • کدهای اختصاصی
    قمیت روز طلا سکه و ارز


    فروشگاه