loading...
اخبار فوتبال | اخبار جدید | آواز نیوز | آهنگ جدید
ADS

محمد خالقی بازدید : 204 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی النصر: الجبرین من را از بحران نجات داد


سرمربي تيم فوتبال النصر گفت: در شرايط بحراني بودم زيرا که امتيازاتي که مي خواستم را تا به حال به دست نياورده بوديم اما عبدالعزيز الجبرين ما را نجات داد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، خورخه داسیلوا از خشنودی فراوانش در مقابل پرسپولیس گفت. او همچنین اشاره کرد:من واقعا به خاطر این پیروزی خوشحالم اما از الان باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم زیرا پرسپولیس تنها یک گام کوچک بود. ما باید از جایگاه مان محافظت کنیم و به فکر نتایج بهتر باشیم.

این سرمربی اروگوئه ای همچنین گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که روحیه لازم را به ما برگرداندند. ما در خط دفاع و هجوم، متفاوت و قوی بودیم.

وی افزود: در شرایط بحرانی بودم زیرا امتیازاتی که می خواستم را تا به حال به دست نیاورده بودیم اما عبدالعزیز الجبرین ما را نجات داد.
النصر در حال حاضر با پنج امتیاز، پس از پرسپولیس شش امتیازی، رتبه دوم را دارد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ads

    X بستن تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1435
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 9,288
  • بازدید سال : 75,355
  • بازدید کلی : 784,142
  • کدهای اختصاصی
    قمیت روز طلا سکه و ارز


    فروشگاه