loading...
اخبار فوتبال | اخبار جدید | آواز نیوز | آهنگ جدید
ADS

محمد خالقی بازدید : 284 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)
توریست آلمانی:
ایران با مردمانی با فرهنگ، مکانی امن برای توریست‌ها است

یک توریست آلمانی گفت: ایران جای امنی است و مردمان آن مهمان‌نواز و انسان‌های با فرهنگی هستند و من به هر کجای ایران سفر کردم مردم از من استقبال کرده‌اند.


خبرگزاری فارس: ایران با مردمانی با فرهنگ، مکانی امن برای توریست‌ها است

    به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، «بکام» توریست آلمانی که  اخیرا به شهرستان دشتی سفر کرده است در حاشیه دیدار از مناطق گردشگری و کلوت‌های مند دشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: سال گذشته پس از گذشت از عشق‌آباد، قرقیزستان، نپال، هندوستان و پاکستان وارد کشور ایران شدم و امسال نیز برای دومین سال پیاپی این کشور را انتخاب کردم زیرا دارای مردمی خوبی است.

    توریست آلمانی افزود: سفر امسال خود از سیستان و بلوچستان آغاز و سپس با حضور در مناطق گردشگری ساحل هرمزگان توقف کردم و از آنجا نیز به استان بوشهر آمدم و با عبور از نوار زیبای ساحلی به شهرستان دشتی رسیدم.

     وی اضافه کرد: سال گذشته بر اثر بارندگی‌ها فضای منطقه بسیار مطلوب بود ولی امسال زمین خشک و خالی از سرسبزی بود.

    بکام خاطرنشان کرد: ایران جای امنی است و ایرانی‌ها مهمان‌نواز و دارای انسان‌های با فرهنگی هستند و من به هر کجای ایران سفر کردم مردم از من استقبال خوبی کرده‌اند.

    وی یادآور شد: بهترین مسیری که برای گشت و گذار انتخاب کردم مسیر دریا بوده و همین امر موجب شده سفری خاطره‌انگیز داشته باشم.

     توریست آلمانی گفت: در برگشت تصمیم دارم به سمت شیراز حرکت کنم و از آنجا به اصفهان بروم و بعد از آن به ترکیه و از ترکیه به سمت اروپا حرکت کنم.

    وی اضافه کرد: در آلمان خبرنگاران کمتر به گردشگری توجه می‌کنند اما امروز با ورود من به این شهرستان در یک روستای کوچک شاهد حضور خبرنگارانی بودم که در نخستین ساعات حضور من در این منطقه حضور یافتند و این بسیار جالب بود.

    بنا بر این گزارش؛ توریست آلمانی با یکدستگاه خودرو که یک موتورسیکلت نیز به پشت آن بسته شده است در حال سفر از مناطق گردشگری شهرستان دشتی و دیگر مناطق ایران است.

     

    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ads

    X بستن تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1435
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 9,381
  • بازدید سال : 75,448
  • بازدید کلی : 784,235
  • کدهای اختصاصی
    قمیت روز طلا سکه و ارز


    فروشگاه