loading...
اخبار فوتبال | اخبار جدید | آواز نیوز | آهنگ جدید
ADS

محمد خالقی بازدید : 240 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

اسکوچیچ: رضایت از مساوی در شخصیت من نیست


سرمربي تيم فولاد خوزستان از همه هواداراني که مشکلات آنها را درک کردند و براي تشويق فولادي ها به ورزشگاه آمدند، تشکر مي کند.


به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی امروز تیم های الهلال عذبستان و فولاد خوزستان گفت: من اصلا از نتبجه مساوی راضی نیستم و این در شخصیت من نیست که بخواهم به نتایج اینچنینی راضی شوم، ولی با توجه به اینکه مسائلی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مان در این بازی جنگیدند، بخاطر جنگندگی شان از این یک امتیاز راضی هستم.

وی در ادامه گفت: من فکر می کنم که برای فولاد خوزستان، این مساوی، یک مساوی ارزشمند بود، بهرحال با این سه امتیازی که تا اینجای مسابقات به دست آوردیم منتظر خواهیم بود تا ببینیم که حریفان مان چه می کنند. ما سه بازی دیگر داریم و سعی می کنیم که سه امتیازهای هر بازی را جمع کنیم.

اسکوچیچ در رابطه با این بازی گفت: نیمه اول بازیکنان مان دستورات تاکتیکی ما را اجرا نکردند اما در نیمه دوم و همزمان با به صدا درآمدن سوت بازی همه بازیکنان طبق خواسته ما جلو رفتند و در دقایق زیادی از بازی هم می توانستیم گل برتری را بزنیم که بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد.

وی در رابطه با خوشبینی به صعود فولاد از این گروه گفت: من همیشه امیدوار هستم، بارها به شماها گفته ام که هیچوقت به نتیجه مساوی راضی نیستم، بهرحال امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی امتیازها را جمع کنیم، من هم زیاد ساده اندیشی نمی کنم.

اسکوچیچ در مورد استفاده از بازیکنان سرباز گفت: من از زحمات تمام مسئولین تشکر می کنم، همگی زحمت کشیدند، همانطور که دیدید به سروش در ده دقیقه پایانی میدان دادم، اما بدن وی آمادگی لازم را نداشت.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام هواداران فهیم خوزستانی که علیرغم نتایج هفته های اخیرمان، مشکلات ما را درک کردند تشکر کنم. آنها هیچوقت دست از حمایت ما بر نمی دارند و ممنون همه آنها هستم. در ضمن سال نو را به تمامی مردم ایران تبریک می گویم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ads

    X بستن تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1435
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,578
  • بازدید ماه : 9,030
  • بازدید سال : 75,097
  • بازدید کلی : 783,884
  • کدهای اختصاصی
    قمیت روز طلا سکه و ارز


    فروشگاه